پخش ویدیو

بازار آنلاین فروش صنایع دستی هنر ظریف

پخش ویدیو

هنرظریف بازار آنلاین فروش صنایعدستی و آثار هنری ایران است که توسط آقای یاسر قاسمی پور در سال 99 راه اندازی گردید. رسالت اصلی فروشگاه هنرظریف مبتنی بر حمایت از هنرمندان این مرز و بوم از دور افتاده ترین نقطه ایران تا مرکز آن می باشد. در این راستا هنرظریف با اختصاص پنل تخصصی مدیریت محصولات، قیمت گذاری، مدیریت سفارش‌ها و فروش برای هر هنرمند به او در عرضه و فروش بی واسطه محصول خود کمک می نماید.

هر هنرمند برای فروش محصول خود کافیست تنها با استفاده از گوشی موبایل خود از محصول تولیدی خود عکس گرفته و با درج اطلاعات لازم در مورد آن محصول، آنرا در غرفه خود منتشر نماید. پروسه پیدا کردن مشتری توسط فروشگاه آنلاین هنرظریف صورت می پذیرد.

از طرف دیگر فروشگاه آنلاین هنرظریف با عرضه مستقیم آثار هنری به مشتریان با قیمت و کیفیت مناسب سعی در حذف پدیده دلالیسم در کشور دارد. به این معنی که از طریق فروشگاه آنلاین هنرظریف سود واقعی و منطقی به دست شخصی که بیشترین زحمت را برای تولید محصول خود کشیده است خواهد رسید. در ادامه کار هنرظریف تلاش خواهد نمود تا آثار فاخر صنایع دستی کشور را به بازارهای جهانی عرضه نماید.

مزیت اصلی وبسایت هنرظریف نسبت به سایر پلتفرم های موجود در کشور این است که به صورت کاملاً تخصصی فقط در حوزه صنایع دستی و آثار هنری فعالیت داشته و بر آن است تا بر این عهد وفادار بماند. هنرظریف بر آن است تا تمام تلاش خود را در جهت کمک به عرضه و فروش بدون واسطه محصولات صنایعدستی و آثار هنری در سراسر ایران و سپس در سایر کشورهای جهان بکار ببندد. یکی دیگر از مزایای وبسایت هنرظریف عرضه بی واسطه محصولات صنایع دستی و آثار هنری به صورت کاملاً مستقیم با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مصرف کنندگان می باشد.

اگر شما محصولی در حوزه صنایعدستی و آثار هنری دارید می توانید به صورت 24 ساعته با شماره 09109325740 در ایتا، واتسپ و تلگرام و یا به طور مستقیم با پشتیبانی هنرظریف تماس بگیرید.

علاوه بر وبسایت، تیم کاری هنرظریف اقدام به راه اندازی مجله تخصصی صنایع دستی هنرظریف نموده است. مجله تخصصی هنرظریف افتخار دارد با انتشار محتوای کاملاً تخصصی گامی مثبت در جهت آشنایی بهتر جامعه ایرانی با آثار بی بدیل هنرمندان و استادکاران صنایعدستی کشور بردارد.

شعار ما:   هنر ایرانی        بازار جهانی

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید