اطلاعیه-هنر-ظریف

اطلاعیه واگذاری غرفه رایگان فروش آنلاین صنایع دستی و محصولات خانگی در وبسایت هنرظریف

اطلاعیه-هنر-ظریف

رسالت اصلی بازار هنرظریف مبتنی بر حمایت از تولید کنندگان و عرضه کنندگان صنایع دستی و محصولات خانگی این مرز و بوم از دور افتاده ترین نقطه ایران تا مرکز آن می باشد. در این راستا هنرظریف با اختصاص پنل تخصصی مدیریت محصولات، قیمت گذاری، مدیریت سفارش‌ها و فروش برای هر شخص حقیقی یا حقوقی به او در عرضه و فروش بی واسطه محصول خود کمک می نماید.

هر شخص حقیقی یا حقوقی برای فروش محصول خود کافیست تنها با استفاده از گوشی موبایل از محصول تولیدی خود عکس گرفته و با درج اطلاعات لازم در مورد آن محصول آنرا در غرفه خود منتشر نماید. پروسه پیدا کردن مشتری توسط فروشگاه آنلاین هنرظریف صورت می پذیرد. از طرف دیگر بازار آنلاین هنرظریف با عرضه مستقیم آثار هنری به مشتریان با قیمت و کیفیت مناسب سعی در حذف پدیده دلالیسم در کشور دارد. به این معنی که از طریق بازار آنلاین هنرظریف سود واقعی و منطقی به دست شخصی که بیشترین زحمت را برای تولید محصول خود کشیده است خواهد رسید.

در ادامه کار هنرظریف تلاش خواهد نمود تا آثار فاخر صنایع دستی کشور را به بازارهای جهانی عرضه نماید. شعار ما هنر ایرانی بازار جهانیمی توانند در وبسایت هرظریف غرفه فروش آنلاین خود را به صورت رایگان ایجاد نمایند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا مشاغل بسیاری از عزیزان حوزه صنایع دستی آسیب دیده و با تهدید جددی مواجه گردیده است. وبسابت هنرظریف حمایت همه جانبه از این قشر آسیب پذیر وظیفه اصلی و در اولویت کاری خود قرار داده است. هنرظریف در جهت عملی شدن این موضوع پرداخت کمیسیون را برای فروشندگانی که از تاریخ اول فروردین سال 1401 غرفه خود را راه اندازی نمایند، به مدت شش ماه رایگان و معاف از پرداخت کمیسیون اعلام می نماید. لازم به ذکر است مهلت این طرح تا پایان شهریور سال 1401خواهد بود.

مجموعه هنرظریف امیدوار است با این تصمیم بتواند گامی کوچک در جهت حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل مرتبط با صنایع دستی و محصولات خانگی بردارد.
لطفا دوستان و همکاران فعال در این عرصه را از این طرح با خبر نمایید.

با استفاده از لینک زیر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید غرفه اختصاصی و رایگان خود را در وبسایت هنرظریف راه اندازی نمایید.

https://honarezarif.com/seller/registration

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید