معرفی 20 محصول فلزی زیبا و کم هزینه برای خاص شدن دکور فلزی منزل

فلز یکی از پرکاربردترین مصالحی است که امروزه توسط طراحان حرفه ای در طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل استفاده می گردد. کشور ما هم از این قائده مستثنی نبوده و طراحان برای چیدمان منزل لوازم بسیار زیبایی را برای دکور فلزی منزل طراحی نموده و در بازار عرضه شده است. ما در این مقاله سعی می کنیم شما را با تعدادی از پرکاربرد ترین محصولات دکوری برنزی، برنجی و آلیاژ (آلومینیوم با روکش برنز و برنج) آشنا کنیم. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به دیزاین منزل خود با استفاده از محصولات فلزی هستند، این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود.

  • میز تلویزیون ال سی دی

همه ما به این موضوع واقف هستیم که تلویزیون ال سی دی یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین لوازم خانکی محسوب می شود. تقریباً در همه خانه ها یک یا دو عدد تلویزیون ال سی دی وجود دارد. انتخاب میز تلویزیون با توجه به پرکاربرد بودن و در معرض دید همیشگی بودن آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

قبل از اینکه در مورد جنس میز تلویزون ال سی دی صحبت کنیم، باید با اندازه و ارتفاع آن آشنایی کامل داشته باشیم. میز های تلویزیون وبسایت هنرظریف در طول های 120، 140، 160، 180 موجود و حتی با طول 2 متر هم به صورت سفارشی قابل ساخت می باشند.

اگر سایز تلویزیون شما 55 است، میز با طول 140 سانتیمتر، اگر سایز تلویزیون شما 60 اینچ است، میز تلویزیون با طول 160 سانتیمتر و برای تلویزیون‌های بزرگتر از 60 اینچ باید میزهایی با طول بیشتر از 180 سانتی متر تهیه کنید.

میز تلویزیون برنزی، برنجی و آلیاژ با روکش برنز

پرکاربرد ترین نوع میزهای تلویزیون موجود در بازار که برای زیباتر شدن دکور فلزی منزل از آنها استفاده می شود، شامل میزهای تلویزیون از جنس برنز، برنج و اخیرا با توجه به افزایش شدید قیمت برنج و برنز، استفاده از میزهای تلویزیون آلیاژی یا همان آلومینیومی است.

اگر بخواهیم از منظر کیفیت و با ارزش بودن فلز به موضوع نگاه کنیم، فلز برنج و برنز دارای کیفیت، ماندگاری و ثبات رنگ بیشتری در مقایسه با آلیاژ هستند. اما این موضوع دوام و کیفیت و ماندگاری آلیاژ را زیر سوال نخواهد برد. با توجه به فراگیر شدن خرید محصولات آلیاژی و استفاده مشتریان بی شمار از این محصولات، مشخص گردیده این محصول نه نتها دست کمی از میز های تلویزیون برنزی و برنجی ندارد، بلکه با توجه به قیمت، میزهای تلویزیون آلیاژی طرفداران بیشتری دارد.

خرید انواع میز تلوزیون برنزی، برنجی و آلیاژ با روکش برنز برای دکوری فلزی منزل از وبسایت هنرظریف
 خرید انواع میز تلوزیون برنزی، برنجی و آلیاژ با روکش برنز از وبسایت هنرظریف

برای ساخت بدنه این نوع از میزهای تلویزیون از فلز برنز، برنج یا آلیاژ و ام دی اف برای رویه میز استفاده می گردد. البته کیفیت و نوع ام دی اف بکار رفته در ساخت میز تلویزیون می تواند در قیمت آن تاثیر داشته باشد.

یک سوال مهم:

آیا میزهای تلویزیون و به طور کلی محصولات آلیاژ با روکش برنز در شهرهای شمالی در برابر رطوبت مقاوم هستند یا خیر؟

عزیزان این سوال اکثر مشتریانی است که در شهرهای شمالی و با آب و هوای مرطوب ساکن هستند. در جواب این سوال باید اول به مقاومت بسیار بالای فلز آلومینیوم در برابر روطوبت اشاره کنیم تا جایی که در اکثر مناطق شمالی از زمانهای بسیار قدیم برای ساخت در و پنجره از فلز آلومینیوم استفاده می گردد.

پس نتیجه می گیریم این نوع محصولات توانایی بالایی برای مقاومت در برابر رطوبت و آب و هوای مرطوب دارند.

 

  • لوستر

لوستر یکی از وسایل تزئینی مهم هر خانه محسوب می گردد. وجود لوستر در خانه می تواند زیبایی آن را دو چندان کند. البته جنس و کیفیت لوستر در زیبایی آن تاثیر زیادی دارد. اخیراً استفاده از لوستر های برنجی، برنزی و آلومینیومی با روکش برنز افزایش یافته است. لوستر های عرضه شده در وبسایت هنرظریف غالباً از دو جنس آلیاژ آلومینیوم با روکش برنز و برنز نشکیل شده اند.

لوستر هنرظریف
لوستر های برنزی و برنجی هنرظریف

 

جنس بدنه، کریستال و لامپ های لوستر به طور مستیم می تواند تعیین کننده کیفیت آن باشد. پس بالاتر رفتن کیفیت منجر به بالاتر رفتن قیمت آن نیز می گردد. البته گران بودن قیمت خود به تنهایی دلیلی بر با کیفیت بودن آن نیست. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت فلز برنز و برنج لوستر هایی با کیفیت و قیمت مناسب تر با فلز آلومینیوم ساخته میشود. 

وزن لوستر های آلومینیومی از لوستر های برنجی و برنزی کمتر است. این لوستر ها معمولاً با روکش برنز و برنج ساخته می شوند. به دلیل پایین بودن قیمت فلز آلومینیوم قیمت این نوع لوستر ها مناسب تر است.

لوستر یکی از وسایل تزئینی مهم هر خانه محسوب می گردد. وجود لوستر در خانه می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

 

میز های ناهارخوری  موجود در بازار از جنس های مختلفی هستند. برخی از این میزها از جنس چوب، برخی از جنس برنز، برخی از جنس آلومینیوم و برخی از جنس پلاستیک و فایبرگلاس هستند. اما لازم است قبل از اقدام به خرید، در مورد میزناهار خوری کمی به اطلاعات مان بیفزاییم. 

انتخاب میز ناهارخوری مناسب یکی از دغدغه های اصلی هر بانوی ایرانی است. در انتخاب میزناهارخوری باید به ست بودن آن با دکور منزل توجه ویژه ای شود. البته در هنگام خرید میز ناهار خوری بیشتر به ست بودن آن با مبلمان منزل توجه می گردد.  از طرف دیگر با توجه به استفاده مدام از میزناهار خوری، بالا بودن کیفیت و دوام آن نیز بسیار مورد توجه است. 

بعد از توجه به کیفیت و دوام میز ناهار خوری باید به حجم آن توجه گردد. اندازه میز ناهار خوری به میزان فضای شما در منزل بستگی دارد. مورد بعدی که باید در هنگاه خرید میز ناهار خوری به آن دقت گردد، ثابت بودن رنگ آن است. در بسیاری از موارد با توجه به استفاده مدام از میز ناهار خوری رنگ اولیه آن تغییر محسوسی می کند. اگر شما تصمیم به خرید میز های ناهار خوری برنزی، چوبی، آلومینیومی و .. دارید باید از فروشنده بخواهید بابت رنگ میز هم به شما گارانتی بدهد. 

مورد دیگری که در هنگام انتخاب میز ناهار خوری باید به آن توجه کنید شکل آن است. شکل های محتلف طراحی شده برای میزهای ناهارخوری مختص فضاهای خاص خوشان هستند. به عنوان مثال در انتخاب شکل میز ناهار خوری باید به شکل هندسی محل قرارگیری آن توجه شود، یعنی اگر فضای آشپزخانه شما مربعی است از میز نهارخوری مربعی استفاده کنید. اگر فضای اتاق پذیرایی شما بزرگ و مستطیل شکل است از میز ناهارخوری مستطیلی استفاده کنید. اگر در اداره از آن استفاده می کنید باید شکل رسمی مستطیلی داشته باشد.

اگر فضای شما کوچک است بهتر است که از میز ناهارخوری دایره ای استفاده کنید. مزیت عمده میز ناهار خوری دایره این است که محل قرار گیری صندلی ها به راحتی قابل تغییر خواهد بود. صد البته اگر در منزل فرزند خردسال دارید بهتر است میز ناهار خوری شما لبه تیز نداشته باشد و گرد باشد تا از آسیب به کودک جلوگیری شود.

ما در وبسایت هنرظریف انواع مختلف میزهای ناهار خوری برنزی، برنجی و آلومینیومی را به شما عزیزان عرضه می کنیم. شما می توانید با خیال راحت این محصولات را با گارانتی کیفیت جنس و ثبات رنگ تهیه و استفاده نمایید. 

میز ناهارخوری گرد

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید