هشتگ‌های داغ :‌ ‌‌

معرفی 1 وبسایت معتبر و بزرگ در زمینه فروش صنایع دستی ایران

بازار هنرظریف

وبسایت های معتبر زیادی در حوزه فروش صنایع دستی فعالیت می کنند. اکثر این وبسایت ها یک یا چند محصول محدود را عرضه و به فروش می رسانند. هر کدام از این سایت ها با توجه به حوزه فعالیت صاحبان آنها در صنایع دستی اقدام به عرضه محصول مورد نظر می نمایند. اما تعداد سایتهایی که در آنها همه انواع دسته بندی صنایع دستی عرضه و به فروش برسد بسیار محدود می باشد.

در این مقاله شما را با وبسایت معتبر و بزرگ فروش صنایع دستی هنرظریف آشنا می کنیم.

هنرظریف_ خرید آسان و مستقیم از تولید کننده و استادکار صنایع دستی

وبسایت فروش صنایع دستی هنرظریف به صورت کاملاً تخصصی به عرضه همه دسته بندی های صنایع دستی موجود در کشور می پردازد. در ادامه شما را با نحوه فعالیت و عملکرد هنرظریف آشنا می نماییم.

بازار آنلاین هنرظریف

وبسایت هنرظریف

درباره بنیانگذار بازار هنرظریف

هنرظریف در ابتدای زمستان سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش صنایع دستی آغاز نمود. این وبسایت توسط یاسر قاسمی پور راه اندازی شده است. او برای اجرای این ایده تجربه 7 سال فعالیت بعنوان کارشناس و مسئول در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند را با خود همراه داشت.

قاسمی پور در دوره حضور خود در مرکز رشد دانشگاه موفق به ایجاد پویایی در مرکز رشد و جذب ایده های متنوع برای استقرار در آن گردید که نتیجه آن استقرار تعداد 15 شرکت فناور در این مرکز بود. این تجربه به او کمک کرد که به تنهایی بتواند هنرظریف را بعنوان یکی از پلتفرم های معتبر خرید و فروش صنایع دستی کشور مطرح نماید.

وبسایت هنرظریف در این مدت کوتاه بدون جذب سرمایه گذار توانسته رشد خوبی را تجربه کند.

روش کار هنرظریف

وبسایت هنرظریف در واقع یک بازار اجتماعی آنلاین برای عرضه و فروش صنایع دستی و محصولات خانگی می باشد. رسالت اصلی فروشگاه هنرظریف مبتنی بر حمایت از هنرمندان این مرز و بوم از دور افتاده ترین نقطه ایران تا مرکز آن است.

در همین راستا هنرظریف با اختصاص پنل تخصصی مدیریت محصولات، قیمت گذاری، مدیریت سفارش‌ها و فروش برای هر هنرمند به او در عرضه و فروش بی واسطه محصول خود کمک می نماید. هر هنرمند برای فروش محصول خود کافیست تنها با استفاده از گوشی موبایل از محصول تولیدی خود عکس گرفته و با درج اطلاعات لازم در مورد آن محصول، آنرا در غرفه خود منتشر نماید.

پروسه پیدا کردن مشتری توسط فروشگاه آنلاین هنرظریف صورت می پذیرد. به این معنی که از طریق بازار اجتماعی آنلاین هنرظریف سود واقعی و منطقی به دست شخصی که بیشترین زحمت را برای تولید محصول خود کشیده است خواهد رسید.

هنرظریف در نظر دارد تا آثار فاخر صنایع دستی کشور را به بازارهای جهانی عرضه نماید. به همین جهت هنرظریف شعار هنر ایرانی، بازار جهانی را برای خود انتخاب نموده است.

مجله هنرظریف

در جهت آگاهی بخشی به علاقمندان به حوزه محصولات صنایع دستی هنرظریف اقدام به راه اندازی مجله تخصصی هنرظریف نموده است. این مجله در دسته بندی های مخلف صنایع دستی اقدام به انتشار مطالب با ارزش و به روز می نماید.

یکی از بخش های پرطرفدار مجله هنرظریف معرفی صنایع دستی استان های کشور است که مورد توجه خوانندگان قرار گرفته است. در این بخش به صورت کاملاً مجزا صنایع دستی و آثار هنری هر استان ایران منتشر می گردد و اطلاعات مفیدی را به علاقمندان این حوزه ارائه می کند.

بخش فروشنده شو یکی دیگر از دسته بندی های موجود در مجله هنرظریف است. در قسمت فروشنده شو ویدئو ها و مطالب متنی در جهت ارائه آموزش های لازم به افرادی که تمایل به راه اندازی غرفه خود در وبسایت هنرظریف دارند منتشر می گردد.

در بخش اخبار مجله هنرظریف کلیه اخبار مرتبط با وبسایت هنرظریف به صورت هفتگی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

دسته بندی محصولات در بازار هنرظریف

در بازار هنرظریف دسته بندی کاملی از تمامی محصولاتی که در حوزه صنایع دستی در ایران تولید و عرضه می گردد وجود دارد.

محصولات در هنرظریف در دسته بندی های اصلی زیر تقسیم بندی می شوند:

محصولات فلزی

محصولات چوبی و حصیری

هنرهای تجسمی

محصولات شیشه و آبگینه

سفال، کاشی و چینی

فرش و قالی دستبافت

آلات موسیقی

محصولات چرمی

بافتنی، پارچه و رودوزی

زیور آلات

محصولات سنگی

پوشاک سنتی

غرفه داران در هنرظریف

غرفه دار در هنرظریف به اشخاصی گفته می شود که محصولی برای عرضه و فروش متناسب با دسته بندی محصولات موجود در وبسایت دارند. غرفه داران در بازار هنرظریف نقش اصلی و کلیدی را ایفا می نمایند.

مجموعه هنرظریف در جهت حمایت همه جانبه از این عزیزان برای راه اندازی غرفه خود اقدام به ارائه مشاوره های لازم در جهت تکمیل بخش مدارک، تنظیم حجم عکس محصولات متناسب با استانداردهای وبسایت، درج محصول غرفه دار در غرفه بصورت کاملاً رایگان، قیمت گذاری محصولات و دیگر حمایت های لازم در جهت راه اندازی غرفه می نماید.

اگر تولید کننده یا فروشنده محصولات صنایع دستی هستید می توانید به صورت مستقیم و در کوتاهترین زمان از طریق لینک زیر اقدام به راه اندازی غرفه اختصاصی خود در وبسایت هنرظریف نمایید.

غرفه فروش آنلاین

https://honarezarif.com/seller/registration

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی محصولات