کم کردن حجم عکس

آموزش کم کردن حجم عکس برای درج در غرفه فروشندگان هنرظریف

کم کردن حجم عکس

روش کم کردن حجم عکس محصولات برای درج آن غرفه فروشندگان وبسایت هنرظریف

هنرظریف در راستای حمایت از مشاغل خانگی و تولیدکنندگان صنایع دستی راه اندازی شده است. اگر شما تولید کننده یا فروشنده صنایع دستی و محصولات خانگی هستید می توانید با ایجاد غرفه در وبسایت هنرظریف در جهت ارتقای فروش خود گام بردارید.

مرکز فروشندگان هنر ظریف با توجه به رسالت خود در جهت ارائه آموزشهای لازم به غرفه داران عزیز این ویدئوی آموزشی را تهیه نموده است. با مشاهده این ویدئو به راحتی می توانید حجم عکس محصولات خود را به شکلی که قابل آپلود در وبسایت باشد، تنطیم نمایید.

همانگونه که مستحضرید برای یک فروش خوب آنلاین لازم است عکس با کیفیتی از محصول خود داشته باشید. امروزه بیشتر گوشی های تلفن همراه از قابلیت عکس برداری و فیلم برداری مناسبی برخودار هستند. و این موضوع کار ما را در زمینه عکاسی از محصولات تولیدی خود بسیار آسان می نماید.

در این ویدئو به شما روش کم کردن حجم عکس محصول را با استفاده از یک ابزار بسیار ساده و کاربردی آموزش داده ایم. برای این کار شما می توانید از وبسایت imageresizer.com استفاده نمایید. برای شروع تنها کافیست بر روی لینک مذکور کلیک نموده و بقیه مراحل را طبق روش گفته شده در ویدئو دنبال نمایید.

تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع دستی و محصولات خانگی می توانند از طریق لینک زیر نسبت به ایجاد غرفه اختصاصی خود در بازار آنلاین فروش صنایع دستی و محصولات خانگی هنرظریف ایجاد نمایند.

لینک راه اندازی غرفه در بازار آنلاین فروش صنایع دستی و محصولات خانگی هنرظریف

 

آیا این مقاله مفید بود؟

از ۱ تا ۵ چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیاز از رای

اولین نفر باشید که رای میدهد!

دیدگاهتان را بنویسید